Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευρήματα μιας έρευνας, σύμφωνα με τα οποία τα διοικητικά συμβούλια που στελεχώνονται και από τα δύο φύλα, τείνουν να είναι πιο ειλικρινή με τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές τους επιδόσεις.
.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τρία πανεπιστήμια σε 29 χώρες και σε διάστημα 14 ετών και εξέτασε μεταξύ άλλων κατά πόσο οι 3.902 εταιρείες που συμμετείχαν κάνουν greenwahing.
Πιο συγκεκριμένα μια ομάδα από το Πανεπιστήμιο του Πόρτσμουθ, το Πανεπιστήμιο Brunel και το Πανεπιστήμιο Loughborough, εξέτασε κατά πόσο οι εταιρείες παραποιούν την πραγματικότητα σχετικά με το κατά πόσο συμβάλλουν θετικά στην κλιματική κρίση, ως μία στρατηγική διαφήμισης, η οποία θα κάνει τους καταναλωτές να είναι πιο πιθανοί ως προς το να αγοράσουν τα προϊόντα τους.
Η μελέτη διαπίστωσε ότι εταιρείες με περισσότερες γυναίκες ηγέτες ήταν λιγότερο πιθανό να υπερβάλλουν σχετικά με το πόσο θετικός είναι ο περιβαλλοντικός αντίκτυπός της επιχείρησης. Μάλιστα αυτό συμβαίνει σε μεγαλύτερο βαθμό σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε αμφιλεγόμενους βιομηχανικούς κλάδους.
Πηγή: moneyreview.gr