ESG+Stories

Henkel και Dixan επενδύουν στη βιώσιμη ανάπτυξη

Σε τρεις δράσεις εθελοντισμού έχει προχωρήσει η εταιρία την τελευταία πενταετία, κάνοντας πράξη την κοινωνική ανταποδοτικότητα.
Henkel και Dixan επενδύουν στη βιώσιμη ανάπτυξη

Η Henkel και το Dixan συνεχίζουν να επενδύουν στη βιώσιμη ανάπτυξη και στην κοινωνική προσφορά, παραμένοντας αφοσιωμένοι στη δημιουργία «ενός κόσμου πιο καθαρού», ενός πλανήτη βιώσιμου για όλους. Με επίκεντρο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και τη στήριξη της κοινωνίας, το Dixan εφαρμόζει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με δράσεις εθελοντισμού που εμπνέουν και κινητοποιούν.

.

Το Dixan, το οποίο πρωτοεμφανίστηκε στην ελληνική αγορά το 1962, αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία των απορρυπαντικών. Στο πεδίο του εθελοντισμού, το 2020, εγκαινίασε το περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Καθάρισε σε βάθος, καθάρισε στην πηγή». Σήμερα, το πρόγραμμα αυτό αποτελεί τη μακροβιότερη πρωτοβουλία υποθαλάσσιων και παράκτιων καθαρισμών στην Ελλάδα, με αδιάλειπτη εφαρμογή επί πέντε χρόνια. Από την αρχή του προγράμματος, έχουν πραγματοποιηθεί 94 καθαρισμοί, έχουν συλλεχθεί 64 τόνοι απορριμμάτων, με τη συμμετοχή πάνω από 2.500 εθελοντών. Το πρόγραμμα έχει πλέον επεκταθεί και σε άλση, πάρκα και δασικές περιοχές, ενισχύοντας το μήνυμα της κυκλικής οικονομίας και της συλλογικής ευθύνης.

Ένα ακόμα εθελοντικό πρόγραμμα της Dixan, αφορά τις καμπάνιες ενημέρωσης σε σχολεία, ώστε να παιδιά να έρθουν σε επαφή με την έννοια και την πρακτική της κυκλικής οικονομίας. Με τον τίτλο «Οι σπόροι του αύριο», η Dixan έχει κάνει παρουσιάσεις σε 170 σχολεία, με τη συμμετοχή 8.000 μαθητών και 500 εκπαιδευτικών. Μέσα από δημιουργικές και διαδραστικές δράσεις, το Dixan ενθαρρύνει τις νεότερες γενιές να υιοθετήσουν υπεύθυνες καθημερινές συνήθειες, ενισχύοντας το τρίπτυχο reduce, reuse, recycle.

Το τρίπτυχο των προγραμμάτων ολοκληρώνεται με το «Παίξε Καθαρά» που στοχεύει στην καταπολέμηση του εκφοβισμού και της ανισότητας μέσω του αθλητισμού και υλοποιείται ήδη 2 χρόνια. Σε συνεργασία με ακαδημίες ποδοσφαίρου και αθλητικές οργανώσεις, έχουν πραγματοποιηθεί 12 δράσεις σε όλη την Αττική, εκπαιδεύοντας 1.800 παιδιά, 250 προπονητές και 2.600 γονείς. Στόχος είναι η προώθηση της συμπερίληψης και η δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος μέσα από τον αθλητισμό. «Επισκεπτόμαστε ακαδημίες ποδοσφαίρου με όραμα να βάλουμε ένα λιθαράκι στην εξάλειψη κάθε μορφής εκφοβισμού και βίας. Σημαντικός στόχος είναι η επαφή και με τους γονείς, καθώς εκείνοι είναι που προάγουν σε πολλές περιπτώσεις τις ανταγωνιστικές και αντιδραστικές συμπεριφορές των παιδιών» ανέφερε ο Θάνος Καλουδιώτης, Laundry, Home Care & Sustainability Head, Henkel Consumer Brands Ελλάδας και Κύπρου

Το Dixan έχει τιμηθεί με την πιστοποίηση ECO Vadis και το χρυσό μετάλλιο, που την κατατάσσει στο κορυφαίο 5% των εταιρειών που προάγουν τη βιωσιμότητα. Στο πλαίσιο της δέσμευσής του για την κυκλική οικονομία, το Dixan εφαρμόζει το τρίπτυχο reduce-reuse-recycle, διασφαλίζοντας ότι οι συσκευασίες του περιέχουν 25% ανακυκλωμένο πλαστικό και είναι 100% ανακυκλώσιμες.

«Η Henkel είναι μία από τις πλέον πρωτοπόρες εταιρείες στη βιώσιμη ανάπτυξη παγκοσμίως, με την αειφορία να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της λειτουργίας και των εταιρικών αξιών της. Με το Dixan, έχουμε καταφέρει να συμβάλλουμε ενεργά στην προστασία του περιβάλλοντος και την προώθηση κοινωνικών αξιών. Παραμένουμε Ξεκάθαρα Μαζί, μεταδίδοντας ένα ηχηρό μήνυμα: Δεν θέλουμε απλώς καθαρά ρούχα, αλλά και ένα καθαρό περιβάλλον και μια καθαρή κοινωνία», δήλωσε ο κ.Καλουδιώτης.

Με το κεντρικό μήνυμα της φετινής χρονιάς «Με το DIXAN κάνεις πάντα το καλύτερό σου», το Dixan συνεχίζει να καινοτομεί και να επενδύει στη βιωσιμότητα και την κοινωνική ευθύνη, με όραμα ένα καλύτερο μέλλον.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ