ESG+Stories

«Αυτά που δεν βλέπεις» η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Lidl Ελλάς

Η βάση της επικοινωνίας αποτελεί μια τηλεοπτική παραγωγή που έχει δημιουργηθεί από τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς, για τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς.
«Αυτά που δεν βλέπεις» η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Lidl Ελλάς

Η Lidl Ελλάς, μέσα από τη νέα επικοινωνιακή καμπάνια, καλεί το κοινό να ανακαλύψει μια δεμένη ομάδα που εργάζεται μαζί, εξελίσσεται μαζί και ξεπερνά τον εαυτό της, μαζί. Είναι μια δυναμική ομάδα που πολλές φορές θα τη δείτε απόλυτα συγκεντρωμένη σε αυτό που κάνει, προσέχοντας την κάθε λεπτομέρεια.

.

Για αυτόν τον λόγο η εταιρεία εξασφαλίζει για τους περισσότερους από 6.500 ανθρώπους της ένα εργασιακό περιβάλλον, όπου βρίσκουν όλα όσα χρειάζονται για να νιώθουν και να είναι καλά. Ένα φιλικό και ομαδικό περιβάλλον που τους παρέχει όλα τα εφόδια για να εξελιχθούν, χωρίς διακρίσεις και προκαταλήψεις. Και της το ανταποδίδουν κάθε μέρα με τον καλύτερό τους εαυτό.

Όλοι οι πρωταγωνιστές και οι πρωταγωνίστριες είναι εργαζόμενοι από τα καταστήματα, τα εφοδιαστικά κέντρα και τα γραφεία, από κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Η Νικολέττα Κολομπούρδα, HR Director & Member of the Board της Lidl Ελλάς, δήλωσε: «Η συγκεκριμένη επικοινωνία αποδεικνύει για ακόμα μια φορά πως έχουμε την μεγάλη μας ομάδα στο επίκεντρο των δράσεών μας. Εργαζόμαστε με αφοσίωση και επιμονή, ώστε να παρέχουμε ένα φιλικό και ομαδικό περιβάλλον με απεριόριστες δυνατότητες εξέλιξης για κάθε έναν και κάθε μία.»

Η καμπάνια είναι στον τηλεοπτικό αέρα από την Κυριακή 5 Ιουνίου και θα απλωθεί σταδιακά σε ψηφιακά αλλά και έντυπα μέσα. Απολαύστε την ταινία και γνωρίστε το #teamLidl εδώ.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ