Ομάδες έρευνας και ανάπτυξης από επτά πολυεθνικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Procter & Gamble, PepsiCo, Mars και Bayer, συνεργάζονται για να καθορίσουν βασικές έννοιες που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να επιτύχουν καθαρές μηδενικές εκπομπές.
.
Περισσότερες από 5.200 εταιρείες από όλο τον κόσμο έχουν προσχωρήσει στην υπόσχεση του ΟΗΕ «Race to Zero» να μειώσουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου στο μηδέν έως το 2050 ή να επιτύχουν το «καθαρό μηδέν» με αντιστάθμιση των εκπομπών. Και αρκετές έχουν θέσει φιλόδοξους στόχους για να επιτύχουν το καθαρό μηδέν ακόμη πιο γρήγορα. Ενώ ορισμένες εταιρείες βρίσκονται σε καλό δρόμο, μια νέα έκθεση του Ινστιτούτου NewClimate αποκάλυψε ότι οι εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα θα μειώσουν τις εκπομπές τους μόνο κατά 23% κατά μέσο όρο έως το 2030, υπολειπόμενες κατά πολύ από το ποσοστό της μείωσης κατά σχεδόν το ήμισυ την επόμενη δεκαετία που οι επιστήμονες λένε ότι είναι απαραίτητο για να περιοριστεί η υπερθέρμανση του πλανήτη στον 1,5 βαθμό Κελσίου.
Η Science Group Sustainability συγκάλεσε επιστήμης και τεχνολογίας από επτά παγκόσμιους οργανισμούς για να αναπτύξουν συνεργατικές λύσεις για την αντιμετώπιση αυτών των δυσκολιών από τεχνικής και επιστημονικής πλευράς και τελικά να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να επιτύχουν τους στόχους τους για το καθαρό μηδέν. Οι Procter & Gamble, PepsiCo, Mars, η Amcor, που ειδικεύεται στη συσκευασία, ο κλάδος Crop Science της Bayer και οι χημικοί κολοσσοί Stepan Company και Solvay SA είναι μεταξύ αυτών.
Ο Michael Zeitlyn, πρόεδρος του τμήματος συμβουλευτικών υπηρεσιών της Science Group Sustainability, δήλωσε: «Η μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου είναι πολύπλοκη και συνεπάγεται τεράστιες τεχνικές προκλήσεις. Η καινοτομία διαδραματίζει ζωτικό ρόλο, αλλά δεν μπορεί να φτάσει αρκετά μακριά μεμονωμένα. Πρέπει να δούμε στρατηγική ευθυγράμμιση σε πολλαπλές επιχειρηματικές λειτουργίες, από την Ε&Α και τη διαχείριση των προϊόντων μέχρι τις προμήθειες και τα τμήματα συμμόρφωσης».
Η Science Group Sustainability δημιούργησε ένα Net Zero Playbook και δημοσίευσε μια συμπυκνωμένη έκδοση που περιγράφει τις δοκιμασμένες τεχνικές των επτά συμμετεχόντων. Η έκθεση αυτή δείχνει πώς τα τμήματα έρευνας και ανάπτυξης των εταιρειών μπορούν να εμπνεύσει νέους τρόπους σκέψης και εργασίας που δίνουν προτεραιότητα στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Περιλαμβάνει επίσης ένα μοντέλο το οποίο περιγράφει και αναλύει λεπτομερώς τις δέκα αρχές που μπορούν να υιοθετήσουν οι εταιρείες καθώς δεσμεύονται, σχεδιάζουν και υλοποιούν τους στόχους τους.