Τον τελευταίο καιρό, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση σε περιβαλλοντικά, κοινωνικά κριτήρια και κριτήρια διακυβέρνησης στον επιχειρηματικό και επενδυτικό κόσμο. Είναι μια φιλοσοφία που καθοδηγεί τις επιχειρήσεις και τους επενδυτές να δημιουργούν και να υποστηρίζουν μόνο προϊόντα και υπηρεσίες που υποστηρίζουν τη βιωσιμότητα.
1. Να είστε έτοιμοι να αποκαλύψετε περισσότερες πληροφορίες
Οι εισηγμένες εταιρείες υποχρεούνται νομικά να αποκαλύπτουν τους σημαντικούς κινδύνους. Οι εταιρείες που εργάζονται για μια δημόσια εγγραφή (IPO) πρέπει επίσης να αποκαλύπτουν πληροφορίες σχετικά με βασικούς κινδύνους και απειλές. Η δράση των μετόχων αναγκάζει τις εταιρείες να αποκαλύπτουν περισσότερους παράγοντες κινδύνου και τον αντίκτυπό τους. Αυτά είναι βασικά στοιχεία που μια επιχείρηση πρέπει να λαμβάνει υπόψη στη νέα εποχή.
2. Σημασία έχουν όλες οι πτυχές της διαφάνειας
Οι επενδυτές, οι πελάτες και οι εργαζόμενοι απαιτούν διαφάνεια σχετικά με το ESG. Βλέπουμε την εστίαση ειδικά στην ποικιλομορφία, την ισότητα και την ένταξη και τον μετριασμό της κλιματικής αλλαγής/την ουδετερότητα των εκπομπών άνθρακα, τα οποία έχουν επιπτώσεις στις οικονομικές και μη οικονομικές αναφορές. Αυτές οι ιστορίες έχουν σημασία όχι μόνο για τους εργαζομένους αλλά κυρίως για τους καταναλωτές οι λαμβάνουν όλο και περισσότερο αποφάσεις με βάση την ευθυγράμμιση αξιών.
3. Οι επιχειρήσεις οφείλουν να είναι μπροστά από τα επερχόμενα πρότυπα
Το ESG ήρθε για να μείνει! Οι επιχειρήσεις που δεν θα αρχίσουν να παρακολουθούν τα στατιστικά στοιχεία που θα απαιτηθούν για να συμμορφωθούν με τα μεταγενέστερα πρότυπα ESG θα βρίσκονται πίσω όταν αυτά τα πρότυπα κανονικοποιηθούν.
4. Να συμβάλλουν επίλυση μεγαλύτερων προβλημάτων
Οι εταιρείες θα λογοδοτούν για τις προσπάθειες που συμβάλλουν στην επίλυση των προβλημάτων του κόσμου και οι επενδυτές θα ενδιαφέρονται να μάθουν ποιες προσπάθειες ESG υποστηρίζουν οικονομικά. Οι κυβερνήσεις από μόνες τους δεν έχουν τους πόρους ή τη μεθοδολογία για να λύσουν αυτά τα τεράστια προβλήματα, επομένως η συνεργασία περισσότερων από εμάς μπορεί να κάνει τον κόσμο καλύτερο.
5. Γίνετε η θετική αλλαγή για την οποία μιλάτε
Οι επιχειρήσεις τείνουν να είναι πολύ πιο εξωστρεφείς για κοινωνικά ζητήματα από ό,τι στο παρελθόν, με κάποιες να φτάνουν στο σημείο να αλλάξουν τις επιχειρηματικές τους πρακτικές για να είναι η θετική αλλαγή για την οποία μιλούν. Για παράδειγμα, πολλές εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων έχουν επανασυσκευάσει τα προϊόντα τους για να έχουν χαμηλότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα με πλαστικά και γενικά απόβλητα. Επίσης, πολλές εταιρείες δωρίζουν εκατομμύρια ετησίως σε φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Με πληροφορίες από Forbes