Η Schneider Electric, ο ηγέτης στον ψηφιακό μετασχηματισμό της διαχείρισης της ενέργειας και του αυτοματισμού, ανακοίνωσε ότι ανακηρύχθηκε “Πρωταθλήτρια” στο πλαίσιο του Canalys Channel Leadership Matrix για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Canalys, ο παγκοσμίως, κορυφαίος ερευνητικός οργανισμός στον κλάδο του IT, ανακήρυξε τη Schneider Electric Πρωταθλητή Ηγεσίας Καναλιού EMEA για τις συνεχείς βελτιώσεις στα προγράμματα συνεργατών της, την ανάπτυξη της υπάρχουσας βάσης συνεργατών της κατά 20% και την ηγετική της θέση στις πρακτικές βιωσιμότητας.
Σύμφωνα με την Canalys, οι “Πρωταθλητές” είναι αυτοί που έχουν επιδείξει τα υψηλότερα επίπεδα αριστείας στη διαχείριση καναλιών κατά τη διάρκεια του έτους, σε σύγκριση με τους ομολόγους τους στον κλάδο, ενώ επιτυγχάνουν επίσης το δύσκολο έργο της βελτίωσης της απόδοσης από έτος σε έτος. Οι προμηθευτές αξιολογήθηκαν και από τους δύο συνεργάτες του καναλιού στο Canalys Candefero Vendor Benchmark και τους αναλυτές της Canalys. Η Schneider Electric ανακηρύχθηκε «Πρωταθλήτρια» μεταξύ εννέα άλλων προμηθευτών, συμπεριλαμβανομένων των Alliance Partners, των Dell Technologies, της HPE και της NetApp.
Τον Ιούνιο του 2022, η Schneider Electric ξεκίνησε την πρώτη φάση του νέου προγράμματος συνεργατών mySchneider IT, υποστηρίζοντας συνεργάτες καναλιών ΙΤ με μια απλοποιημένη δομή του προγράμματος και ποικίλες εξειδικεύσεις για data centers, λύσεις ΙΤ, software και υπηρεσίες. Το πρόγραμμα παρέχει στους συνεργάτες μια νέα σειρά εργαλείων πωλήσεων, εκπαίδευσης και πόρων, προσφέροντας νέα οφέλη ευθυγραμμισμένα με κάθε μία από τις κατευθύνσεις εξειδίκευσής του.
Επιπλέον, η κορυφαία μάρκα φυσικών υποδομών και λύσεων αδιάλειπτης προστασίας ισχύος της Schneider Electric, APC™, είναι σε θέση να βοηθήσει τους συνεργάτες και τους πελάτες να επιτύχουν και να υπερβούν τους στόχους βιωσιμότητας τους. Το νέο πρόγραμμα προσφέρει μια σαφή στρατηγική βιωσιμότητας για τους συνεργάτες, παρέχοντας ουσιαστική καθοδήγηση σχετικά με τον τρόπο μείωσης της χρήσης ενέργειας, των εκπομπών άνθρακα και των αποβλήτων, παράλληλα με ένα νέο σύνολο υπηρεσιών βιωσιμότητας.
To λανσάρισμα ενός νέου προγράμματος συνεργατών έφερε μεγαλύτερη ευθυγράμμιση με τα αναδυόμενα επιχειρηματικά μοντέλα των συνεργατών, εστιάζοντας στην ανάπτυξη υπηρεσιών και software των συνεργατών και αυξάνοντας την πρόσβαση νέων συνεργατών σε κορυφαία εργαλεία σχεδιασμού. Ο συνδυασμός αυτών των προσπαθειών βοήθησαν τη Schneider Electric να εγγράψει πάνω από 20% νέους συνεργάτες στο πρόγραμμά της, παρά τη συνεχιζόμενη ενοποίηση στο κανάλι.
«Ο τίτλος του “Πρωταθλητή” της Schneider Electric αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή της προς τους συνεργάτες καναλιών της και τις συνεχείς βελτιώσεις στα προγράμματα, τα εργαλεία και τα μοντέλα engagement της», δήλωσε ο Alastair Edwards, Chief Analyst της Canalys. «Το κανάλι εκτιμά τη δύναμη της διαχείρισης λογαριασμών της Schneider Electric, αλλά και την τεχνική της υποστήριξη, καθώς επιδιώκει να υποστηρίξει την εξυπηρέτηση συνεργατών της και την ανάπτυξη software για συνεργάτες».
Ένας ακόμα βασικός παράγοντας διαφοροποίησης για τη Schneider Electric είναι η βιωσιμότητα. «Οι προμηθευτές δυσκολεύονται να προωθήσουν μηνύματα βιωσιμότητας, αλλά η Schneider Electric είναι σε ιδανική θέση για να βοηθήσει τους συνεργάτες της να προωθήσουν τις προσπάθειες βιωσιμότητας των πελατών», συνέχισε ο Edwards. «Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός συνόλου υπηρεσιών βιωσιμότητας που μπορούν να προσφέρουν οι συνεργάτες στους τελικούς πελάτες, καθώς και την παροχή των βημάτων ώστε να γίνουν πιο βιώσιμοι οι ίδιοι».
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακηρυχθήκαμε Vendor Champion για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά και θα ήθελα να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μας τόσο στους συνεργάτες όσο και στους αναλυτές που μας υποστήριξαν», δήλωσε ο David Terry, Vice President, IT Channels, της Schneider Electric, στην Ευρώπη. «Καθώς κοιτάζουμε προς το 2023, η βιωσιμότητα θα είναι ζωτικής σημασίας για τα επιχειρηματικά μοντέλα των συνεργατών μας και η Schneider Electric δεσμεύεται να τους υποστηρίξει με τα εργαλεία, τους ελέγχους και τις αξιολογήσεις, την εκπαίδευση και τις λύσεις που θα τους επιτρέψουν να οικοδομήσουν ένα βιώσιμο οικοσύστημα συνεργατών και να βοηθήσουν τους πελάτες τους να επιτύχουν μηδενικές εκπομπές άνθρακα».
Το Candefero Vendor Benchmark είναι ένα διαδικτυακό εργαλείο που αξιολογεί τις απόψεις των συνεργατών καναλιών για τους προμηθευτές τεχνολογίας, ζητώντας τους να αξιολογήσουν τους προμηθευτές που χρησιμοποιούν σε δώδεκα τομείς διαχείρισης καναλιών, με βαθμολογία από 1 έως 10. Αυτοί οι τομείς ομαδοποιούνται συλλογικά σε τρία τομείς: προγράμματα και ενεργοποίηση, δέσμευση πωλήσεων και εμπειρία συνεργατών.
Οι βαθμολογίες συλλέγονται διαρκώς από συνεργάτες καναλιών μέσω της κοινότητας Canalys Candefero, παρέχοντας μια συνεχή και σε πραγματικό χρόνο προβολή της ικανότητας ενός προμηθευτή να υποστηρίζει το κανάλι του σε όλη την Αμερική, το APAC και το EMEA. Το Candefero είναι μόνο μια κοινότητα, αποκλειστικά στοχευμένη στα κανάλια, που λειτουργεί από την Canalys και έχει πάνω από 18.000 μέλη συνεργατών καναλιών παγκοσμίως.
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το νέο πρόγραμμα συνεργατών παρόχου λύσεων ΙΤ mySchneider, επισκεφθείτε τον ιστότοπο