Η Taylor Swift θα επιστρέψει στη σκηνή τον επόμενο μήνα για το ευρωπαϊκό σκέλος της εξαιρετικά επιτυχημένης περιοδείας της Eras, συγκεντρώνοντας χιλιόμετρα καθώς το ιδιωτικό της τζετ τη μεταφέρει από το Παρίσι στη Στοκχόλμη και στη Λισαβόνα.
.
Για να αντισταθμίσει τις εκπομπές της, η πρόσφατα αναδειχθείσα δισεκατομμυριούχος κάνει το ίδιο πράγμα με τους μακροχρόνιους πάμπλουτους τζετ τζετ, όπως ο Jeff Bezos και ο Bill Gates: αγοράζει αντισταθμίσεις άνθρακα.
Η Swift, αγόρασε υπερδιπλάσιες μονάδες από αυτές που απαιτούνται για να αντισταθμίσει όλα τα ταξίδια της πριν ξεκινήσει η περιοδεία της Eras τον Μάρτιο του 2023. Θεωρητικά, αυτό σημαίνει ότι η χρήση του ιδιωτικού τζετ της ποπ σταρ είναι κάτι περισσότερο από απλά ουδέτερη ως προς τον άνθρακα - είναι αρνητική ως προς τον άνθρακα, ωφελώντας το περιβάλλον. Αλλά μια τέτοια απλή λογιστική περιπλέκεται από την πραγματικότητα της αγοράς άνθρακα, ενός αμφιλεγόμενου εργαλείου στον αγώνα κατά της κλιματικής αλλαγής.
Οι υποστηρικτές λένε ότι είναι απαραίτητο να ενθαρρυνθούν οι άνθρωποι και οι εταιρείες να αντισταθμίσουν τις αναπόφευκτες εκπομπές τους. Άλλοι λένε ότι η αγορά στερείται διαφάνειας και έχει μεγάλη διακύμανση στην ποιότητα των πιστωτικών μονάδων.
Πόσο άνθρακα εκπέμπουν τα τζετ της Swift;
Τα δύο αεροσκάφη της Swift, και τα δύο Dassault Falcon, πέρασαν 364 ώρες στον αέρα πέρυσι, εκπέμποντας περίπου 1.216 μετρικούς τόνους διοξειδίου του άνθρακα, σύμφωνα με στοιχεία που παρασχέθηκαν στο Bloomberg από την εταιρεία παρακολούθησης αερομεταφορών JetSpy. Αυτό ισοδυναμεί με τις ετήσιες εκπομπές περίπου 81 μέσων Αμερικανών. (Νωρίτερα φέτος, το Dassault Falcon 900 της Swift άλλαξε χέρια σε μια εταιρεία περιορισμένης ευθύνης εγγεγραμμένη στο Μιζούρι, σύμφωνα με τα αρχεία της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας).
Η Swift θα έπρεπε να αγοράσει τουλάχιστον 2.433 μονάδες για να καλύψει υπερδιπλάσιες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τα δύο αεροσκάφη της πέρυσι.