Οι ανανεώσιμες, ανακυκλώσιμες και κομποστοποιήσιμες συσκευασίες γίνονται όλο και πιο σημαντικές για τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις. Μια πρόσφατη έκθεση του Food Navigator , υπογράμμισε τη σημασία της βιώσιμης συσκευασίας για τις επιχειρήσεις που παράγουν Fast Moving Consumer Goods (FMCG) , οι οποίες περιλαμβάνουν τρόφιμα και ποτά. Λόγω της αυξανόμενης ζήτησης των καταναλωτών, η βιωσιμότητα των συνειδητών επιλογών των καταναλωτών και των ρυθμιστικών απαιτήσεων έχει εξελιχθεί από τάση σε κρίσιμη πτυχή των λειτουργιών FMCG (Ταχέως μεταβαλλόμενα καταναλωτικά αγαθά).
.
Στις μέρες μας, οι καταναλωτές έχουν ολοένα και μεγαλύτερη περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, γεγονός που τους οδηγεί να αναζητούν συσκευασίες που είναι ανανεώσιμες, ανακυκλώσιμες και κομποστοποιήσιμες. Όπως αναφέρει το Food Navigator, η έρευνα δείχνει ότι η αγορά βιώσιμων προϊόντων επεκτείνεται με σημαντική ταχύτητα. Ένα σημαντικό ποσοστό καταναλωτών αποδίδει μεγάλη αξία στη βιωσιμότητα και βασίζει τις αποφάσεις του στον τρόπο με τον οποίο η συσκευασία επηρεάζει το περιβάλλον.
Επιπλέον μελέτη των McKinsey & Company και NielsenQ υπογραμμίζει τη σχέση μεταξύ των καταναλωτικών δαπανών και των ισχυρισμών που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα στη συσκευασία προϊόντων, η οποία υποστηρίζει την κίνηση προς βιώσιμες πρακτικές και την υιοθέτηση της συσκευασίας με βάση το χαρτί. Μια έρευνα του Euromonitor διαπίστωσε επίσης ότι το 44% των καταναλωτών επιλέγουν βιώσιμες συσκευασίες και δίνουν προτεραιότητα στους ισχυρισμούς ανακύκλωσης έναντι συγκεκριμένων υλικών που χρησιμοποιούνται.