Σύμφωνα με την SNS Insider Research, το μέγεθος της αγοράς βιώσιμης ένδυσης αποτιμήθηκε σε 11,20 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023 και αναμένεται να φτάσει τα 24,53 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2032 και να αυξηθεί με CAGR 9,1% κατά την περίοδο πρόβλεψης 2024-2032.
.
Η αγορά βιώσιμης ένδυσης αυξάνεται δυναμικά εντός της καταναλωτικής βάσης για φιλικά προς το περιβάλλον, ηθικά προερχόμενα ρούχα με τη στροφή του τρόπου ζωής στον κόσμο προς βιώσιμες πρακτικές και την αύξηση της γνώσης που σχετίζεται με τις περιβαλλοντικές ανησυχίες της γρήγορης μόδας. Τον Ιούλιο του 2024, το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ ανέδειξε τα μεταχειρισμένα ενδύματα ως σημαντικό στοιχείο της βιώσιμης μόδας στις ΗΠΑ, όπου οι αγορές με μεταχειρισμένα ενδύματα αυξάνονται. Στο ίδιο πνεύμα, η Αυστραλία διαβεβαίωσε την αφοσίωσή της στη βιώσιμη μόδα στην παγκόσμια σκηνή.
Ένας αυξανόμενος αριθμός καταναλωτών έχει δείξει ενδιαφέρον για τη διαφάνεια σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού των ρούχων που κατασκευάζονται με βιώσιμο τρόπο. Αυτό είναι εφικτό καθώς οι μάρκες χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο την τεχνολογία blockchain για να μεταδίδουν στους καταναλωτές την προέλευση και τη διαδρομή των ρούχων τους. Η τάση αυτή αναπτύσσει όχι μόνο την εμπιστοσύνη των καταναλωτών αλλά και τις ηθικές πρακτικές σε ολόκληρο τον κλάδο. Τέλος, τα μεταχειρισμένα ρούχα επεκτείνονται παγκοσμίως -στο σύνολό τους, μαρτυρούν μια στροφή προς την κυκλική μόδα και στις ΗΠΑ. Υπάρχει αυξανόμενη ενσωμάτωση βιώσιμων υλικών και, ταυτόχρονα, βιολογικού βαμβακιού και ανακυκλωμένων ινών. Περισσότερες μάρκες αναλαμβάνουν τη δέσμευση για φιλικές προς το περιβάλλον εσωτερικές διαδικασίες παραγωγής.
Το 2023, η Βόρεια Αμερική κυριάρχησε και αντιπροσώπευε πάνω από το 40% του μεριδίου αγοράς στην αγορά βιώσιμης ένδυσης, λόγω της ισχυρής καταναλωτικής της βάσης, η οποία εστιάζει όλο και περισσότερο στη βιωσιμότητα και την ηθική προμήθεια όταν πρόκειται για τη μόδα τους. Υπήρξε ένας από τους κύριους συντελεστές αυτής της τάσης, με την κλιμάκωση των καταστημάτων μεταχειρισμένων ενδυμάτων και των διαδικτυακών αγορών, όπως το ThredUp και το Poshmark- αυτά οδήγησαν τη βιώσιμη μόδα στη μαζική αγορά. Επιπλέον, βασικές πόλεις όπως η Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες γίνονται επίσης το κέντρο της βιώσιμης μόδας- ως εκ τούτου, η περιοχή αυτή βρίσκεται σε καλύτερη θέση σε σχέση με την αγορά. Υποστηρίζεται επίσης από ρυθμιστικά πλαίσια σε περιφερειακό επίπεδο που ενθαρρύνουν τα μέτρα βιωσιμότητας μεταξύ των εμπορικών σημάτων μέσω της χρήσης φιλικών προς το περιβάλλον υλικών και διαφανών αλυσίδων εφοδιασμού.