Το καλοκαίρι που μας πέρασε, στο οποίο καταγράφτηκαν υψηλές θερμοκρασίες ρεκόρ, επηρέασε ιδιαίτερα τα μεγέθη στις πωλήσεις χονδρικής στα τζιν της εταιρείας Levi’s, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλός της, Chip Bergh.
.
Ουσιαστικά οι εταιρείες που αγοράζουν χονδρική προιόντα της εταιρείας, έχουν μία συγκεκριμένη ποικιλία ρούχων της μάρκας και όλη η συλλογή πωλείται κατευθείαν από την εταιρεία, μέσω των καταστημάτων της.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην ήταν σε θέση να προσαρμοστούν στις αλλαγές του καιρού, καθώς είχαν κυρίως απόθεμα σε τζιν παντελόνια, τα οποία δεν επιλέγονταν από τους καταναλωτές.
Ο Bergh πρόσθεσε, μιλώντας στο CNBC, ότι οι πωλήσεις από τα καταστήματα της Levi’s πήγαν πολύ καλύτερα αυτό το τρίμηνο, καθώς πωλούνταν περισσότερα προϊόντα κατάλληλα για τον καιρό, όπως σορτς και φορέματα
Η Levi’s μείωσε τις προοπτικές κερδών της για το υπόλοιπο του έτους μετά από μια απότομη πτώση των εσόδων από τις πωλήσεις χονδρικής.
Ο Bergh είπε ότι η Levi’s είναι «επιφυλακτικά αισιόδοξη» για την περίοδο των εορτών, αλλά τόνισε ότι ένα σκληρό οικονομικό μακροοικονομικό περιβάλλον έχει επηρεάσει τις επιχειρήσεις.
«Οι καταναλωτές με μέτρια εισοδήματα, κάνουν δύσκολες επιλογές αναφορικά με το πού θα ξοδέψουν τα χρήματά τους, επηρεάζοντας αρνητικά τις πωλήσεις στα ρούχα και τα τζιν αυτή τη στιγμή», είπε.
«Έχουμε πολλά δυνατά σημεία στα οποία πρέπει να στηριχτούμε, πρέπει απλώς να ξεπεράσουμε αυτήν την οικονομική περίοδο και να συνεργαστούμε με τους χρονδρέμπορους για να επαναφέρουμε την ανάπτυξη στην εταιρεία».