Το συνεργατικό δίκτυο καινοτομίας της Unilever, The Unilever Foundry, ξεκίνησε ένα νέο entrepreneurial challenge με επίκεντρο τις βιώσιμες λύσεις ομορφιάς. Μέσω της πλατφόρμας Positive Beauty Growth Platform, η οποία δημιουργήθηκε πέρυσι για να υποστηρίξει το όραμα Positive Beauty της Unilever, η πρωτοβουλία καλεί τις νεοφυείς επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο social commerce να συμμετάσχουν σε μια σειρά από διαγωνισμούς και challenges.
.
Ξεκινώντας σήμερα, το δεύτερο challenge της πλατφόρμας ανάπτυξης έχει στόχο να υποστηρίξει τη νέα γενιά βιοαποδομήσιμων και βιώσιμων συστατικών και συσκευασιών.
Ειδικότερα, η πρωτοβουλία αναζητά υλικά που προσφέρουν οφέλη στους καταναλωτές της, ενώ υποστηρίζουν το όραμα της εταιρείας να προστατέψει τον πλανήτη και να βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων της για την προστασία και την αναγέννηση της φύσης.
Παράλληλα, η Unilever αναζητά «καινοτόμες scaleups, startups και spinout εταιρείες» θέλοντας να τους δώσει την ευκαιρία να παρουσιάσουν μοναδικά βιοδιασπώμενα και βιώσιμα συστατικά καλλυντικών ή λύσεις συσκευασίας στην ηγεσία ομορφιάς της Unilever και στους ειδικούς επαγγελματίες. Στη συνέχεια, οι εταιρείες που θα ξεχωρίσουν θα έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν ευκαιρίες συνεργασίας στη βιομηχανία ομορφιάς και προσωπική φροντίδα της Unilever.
Ο Richard Slater, Chief Research and Development Officer της Unilever, δήλωσε: «Δημιουργούμε την επόμενη γενιά πρωτοποριακών τεχνολογιών και συστατικών για τα προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας μας που δεν είναι μόνο εξαιρετικά αποτελεσματικά, αλλά την ίδια στιγμή είναι φυσικά και βιώσιμα. Η συνεργασία με φιλόδοξους νέους παίκτες στον κλάδο θα οδηγήσει σε ακόμη περισσότερες καινοτομίες καθώς αναπτύσσουμε την επιχείρησή μας και το χαρτοφυλάκιό μας με φόντο ένα μέλλον όπου οι άνθρωποι και ο πλανήτης θα μπορούν να ευδοκιμήσουν μαζί».
Ο Baz Saidieh, επικεφαλής του Unilever Foundry, δήλωσε: «Οι συνεργασίες των Startups αποτελούν βασικό πυλώνα για την προώθηση της ανάπτυξης και της καινοτομίας. Η πλατφόρμα ανάπτυξης Positive Beauty αποδεικνύεται καταλύτης για τις νέες καινοτομίες στις Startups . Εάν το κάλεσμά μας προς τις νεοφυείς επιχειρήσεις είναι έστω και κατά το ήμισυ σε σχέση με το τελευταίο challenge μας, είναι σίγουρο πως θα προκύψουν μερικές εκπληκτικές συνεργασίες.”