Οι επιθέσεις των Χούθι και οι παράπλευρες συνέπειες για το περιβάλλον
Σύμφωνα με στοιχεία του Marine Benchmark, οι εκπομπές άνθρακα από τα πλοία αυξήθηκαν κατά 6% σε ετήσια βάση το α΄ εξάμηνο του έτους.
26 ΙΟΥΛΙΟΥ 2024Σύμφωνα με στοιχεία του Marine Benchmark, οι εκπομπές άνθρακα από τα πλοία αυξήθηκαν κατά 6% σε ετήσια βάση το α΄ εξάμηνο του έτους.
26 ΙΟΥΛΙΟΥ 2024Η εν λόγω συνάντηση πραγματοποιήθηκε στον απόηχο των νέων μέτρων εφαρμογής των ευρωπαϊκών κανονισμών, στο πλαίσιο του «Fitfor 55» για τον κλάδο της Επιβατηγού Ναυτιλίας.
27 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2023Σύμφωνα με νέα έρευνα που παρουσιάστηκε στο παγκόσμιο ναυτιλιακό φόρουμ.
18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2023Η Maersk δήλωσε ότι τα πλοία που κινούνται με μεθανόλη με επιλογές διπλού καυσίμου κοστίζουν περίπου 10%-12% περισσότερο από τα συμβατικά πλοία, αλλά η διαφορά τιμής θα καταστεί ασήμαντη μακροπρόθεσμα.
22 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2023Ανάγκη για πιο ρεαλιστικούς στόχους για το 2050.
12 ΙΟΥΛΙΟΥ 2023Η διαθεσιμότητα ασφαλών και κατάλληλων εναλλακτικών drop-in καυσίμων είναι καθοριστικός παράγοντας για την ενεργειακή μετάβαση του υπάρχοντα στόλου, δεδομένου του σύντομου χρονικού περιθωρίου μέχρι το 2030, ώστε να διασφαλισθεί η ομαλή λειτουργία του αυξανόμενου παγκόσμιου εμπορίου.
11 ΙΟΥΛΙΟΥ 2023Ιφιγένεια Κουτίβα, Senior Manager, Υπηρεσίες Κλιµατικής Αλλαγής και Βιώσιµης Ανάπτυξης, EY Ελλάδος
30 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023Η συζήτηση στα πλαίσια του 8ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών που διεξάγεται στους Δελφούς από 26 - 29 Απριλίου 2023 υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας κας. Κατερίνας Σακελλαροπούλου.
28 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2023Περισσότερες από 12 διεθνείς τράπεζες έχουν συμπεριλάβει στοιχεία για τις εκπομπές αέριων ρύπων που αφορούν το δανειακό τους χαρτοφυλάκιο στη ναυτιλία.
27 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022Το πλοίο θα ναυπηγηθεί από τη Sasaki Shipbuilding Co. Ltd στη Χιροσίμα της Ιαπωνίας και θα ταξινομηθεί από τον BV, ενώ η κατασκευή του υπολογίζεται να έχει ολοκληρωθεί έως τα τέλη του 2023.
10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2022Η θέση του Κοινοβουλίου σχετικά με τον λεγόμενο ναυτιλιακό νόμο FuelEU εγκρίθηκε σε συνεδρίαση της ολομέλειας στο Στρασβούργο με 451 ψήφους υπέρ, 137 κατά και 54 αποχές.
21 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022Σύμφωνα με την Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA).
19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022Αίτημα για τη δημιουργία Κέντρου Έρευνας για την Πράσινη Ναυτιλία καταθέτουν οι Έλληνες εφοπλιστές του Λονδίνου, καθώς το καθαρό καύσιμο είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της αγοράς.
26 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2022Η πρώτη φάση της κατασκευής περιλαμβάνει δύο κατανεμημένες ανεμογεννήτριες ισχύος 4,5 MW, που θα είναι ικανές να παράγουν 23,3 εκατ. kWh ετησίως.
05 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2022Στο πλαίσιο αυτό, τόνισε ιδιαίτερα τον καταλυτικό ρόλο των παραγωγών και προμηθευτών ναυτιλιακών καυσίμων στη διαδικασία απανθρακοποίησης της ναυτιλίας και στην αποτελεσματική εφαρμογή του υπόψη Κανονισμού.
10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021Η NYK συμμετείχε σε ένα διεθνές συμπόσιο για την αμμωνία καθαρού καυσίμου που πραγματοποιήθηκε στις 24 Νοεμβρίου στο Εθνικό Μουσείο Αναδυόμενης Επιστήμης και Καινοτομίας της Ιαπωνίας (Miraikan).
29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2021Η έκδοση του ομολόγου της Maersk αποτελεί ορόσημο για τη βιομηχανία των μεταφορών, η οποία εξαρτάται ακόμη σε μεγάλο βαθμό από τα ορυκτά καύσιμα.
22 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2021Η Fortescue Metals Group (FMG) σχεδιάζει να έχει έτοιμο μέχρι το τέλος του 2022 το πρώτο πλοίο στον κόσμο που κινείται με καύσιμο την αμμωνία.
11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2021O Ηλίας Ντεμιάν είναι Σύμβουλος περιβαλλοντικής και κλιματικής βιωσιμότητας στη Moore Greece
13 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2021