ESG+Stories

Τριπλασιάζονται στο Παρίσι τα τέλη στάθμευσης των SUV για το...περιβάλλον

Η προσαύξηση θα μπορούσε να αποφέρει περίπου 35 εκατομμύρια επιπλέον έσοδα.
Τριπλασιάζονται στο Παρίσι τα τέλη στάθμευσης των SUV για το...περιβάλλον

Υπέρ του τριπλασιασμού των τελών στάθμευσης των SUV (Sport Utility Vehicle), στο Παρίσι τάχθηκαν οι κάτοικοι της Πόλης του Φωτός, εγκρίνοντας σε δημοψήφισμα ,με ποσοστό 54,55%, τη σχετική πρόταση της δημάρχου Αν Ινταλγκό.

.

Στο δημοψήφισμα είχαν κληθεί να μετάσχουν περίπου 1,3 εκατομμύρια ψηφοφόροι σε 38 εκλογικά κέντρα.

Οι ιδιοκτήτες SUV που το όχημά τους, εσωτερικής καύσης ή επαναφορτιζόμενο υβριδικό ,υπερβαίνει τους 1,6 τόνους ή τους δύο τόνους για τα ηλεκτροκίνητα, θα πρέπει να πληρώνουν 18 ευρώ την ώρα  για στάθμευση στις κεντρικές συνοικίες και 12 ευρώ για τις εκτός κέντρου.

Σύμφωνα με το δημαρχείο του Παρισιού, η προσαύξηση θα μπορούσε να αποφέρει περίπου 35 εκατομμύρια επιπλέον έσοδα.

Η απόφαση αυτή προκαλεί βέβαια διαμαρτυρίες στους αντιπάλους της ιδέας . «Το να πρέπει να πληρώσεις τέλη στάθμευσης άνω των 135 ευρώ για μισή μέρα είναι εντελώς τρελό! », διαμαρτυρήθηκε ο Σαρλ Φρασέν, εκ των αντιπάλων της πρωτοβουλίας της δημάρχου  Ινταλγκό.

Ποιοι εξαιρούνται

Από το μέτρο εξαιρούνται πάντως διάφορες κατηγορίες επαγγελματιών που σταθμεύουν σε εξουσιοδοτημένες ζώνες στάθμευσης, οι οδηγοί ταξί, οι επαγγελματίες υγείας και τα άτομα με αναπηρία.

Στην πρωτεύουσα, η οποία έχει ήδη πεζοδρομήσει τις αποβάθρες του Σηκουάνα και έχει «πρασινίσει» 200 ​​δρόμους, η σοσιαλίστρια δήμαρχος δικαιολόγησε την ψήφο με την καταπολέμηση της ρύπανσης, την καλύτερη κατανομή του δημόσιου χώρου και την «οδική ασφάλεια ». Η ΜΚΟ WWF περιγράφει τα SUV ως «παρέκκλιση» λόγω της υπερθέρμανσης του πλανήτη: είναι « 200 κιλά βαρύτερα, 25 εκατοστά μακρύτερα, 10 εκατοστά φαρδύτερα » από ένα τυπικό αυτοκίνητο. Και απαιτούν περισσότερα υλικά για την κατασκευή τους, καταναλώνουν 15% περισσότερα καύσιμα και εκπέμπουν 20% περισσότερο CO2 από ένα σεντάν, αναφέρει η οικολογική οργάνωση.

Η δεξιά αντιπολίτευση στο Δήμο του Παρισιού αντέδρασε πάντως στο μέτρο, τονίζοντας ότι κάθε τύπος οχήματος είναι πιθανό να επηρεαστεί από τα πρότυπα που τέθηκαν σε ψηφοφορία.»

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ