ESG+Stories

Wood Mackenzie: Χρειάζονται ιδιωτικές επενδύσεις για την ανάπτυξη της ενέργειας υδρογόνου

Η κυβέρνηση Μπάιντεν έχει θέσει ως στόχο την αύξηση της παραγωγής καθαρού υδρογόνου σε 10 εκατομμύρια τόνους (mt) έως το 2030 και σε 50 εκατομμύρια τόνους έως το 2050, πενταπλασιάζοντας τα σημερινά επίπεδα.  
Wood Mackenzie: Χρειάζονται ιδιωτικές επενδύσεις για την ανάπτυξη της ενέργειας υδρογόνου

Σημαντικές ιδιωτικές επενδύσεις απαιτούνται για την ανάπτυξη της οικονομίας υδρογόνου χαμηλών εκπομπών άνθρακα στις Ηνωμένες Πολιτείες μέχρι το 2030, αναφέρει έκθεση της εταιρείας συμβούλων Wood Mackenzie την Τρίτη, προσθέτοντας ότι τα 7 δισεκατομμύρια δολάρια που διατέθηκαν από το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ (DoE) σε περιφερειακούς κόμβους ήταν ένα σημαντικό βήμα.

.

Την περασμένη εβδομάδα, η κυβέρνηση Μπάιντεν ανακοίνωσε ότι επτά προτεινόμενοι "κόμβοι υδρογόνου" σε 16 πολιτείες θα μοιραστούν 7 δισεκατομμύρια δολάρια σε ομοσπονδιακές επιχορηγήσεις. Τα δύο μεγαλύτερα σχέδια περιλαμβάνουν 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια το καθένα για το Τέξας και την Καλιφόρνια - το πρώτο ένας πετρελαϊκός γίγαντας και το άλλο ένας ηγέτης της πράσινης ενέργειας.

Τα 7 δισεκατομμύρια δολάρια θα αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 10% της υποστήριξης που αναμένεται να λάβουν οι προγραμματιστές εγκαταστάσεων παραγωγής υδρογόνου στις ΗΠΑ και η πραγματική δυναμική θα έρθει στον κλάδο από 40 δισεκατομμύρια δολάρια ιδιωτικών επενδύσεων που αναμένεται να ενεργοποιηθούν καταλυτικά από αυτή την αρχική χρηματοδότηση, ανέφερε η εταιρεία συμβούλων.

Η κυβέρνηση Μπάιντεν έχει θέσει ως στόχο την αύξηση της παραγωγής καθαρού υδρογόνου σε 10 εκατομμύρια τόνους (mt) έως το 2030 και σε 50 εκατομμύρια τόνους έως το 2050, πενταπλασιάζοντας τα σημερινά επίπεδα.

Η Wood Mackenzie, ωστόσο, εκτιμά ότι περίπου 4 εκατ. τόνοι ετησίως θα είναι διαθέσιμοι μέχρι το 2030, λόγω των αβεβαιοτήτων γύρω από τις ανακοινώσεις έργων υδρογόνου χαμηλών εκπομπών άνθρακα στη χώρα.

Η ανάλυση της συμβουλευτικής εταιρείας δείχνει επίσης ότι ο στόχος του DoE να μειωθεί η ισχύς του υδρογόνου σε 1 δολάριο ανά χιλιόγραμμο έως το 2031 είναι επί του παρόντος ανέφικτος για το πράσινο υδρογόνο, λόγω "του υψηλού κόστους ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, της βραδύτερης μείωσης των κεφαλαιουχικών δαπανών για το ηλεκτρολυτικό υδρογόνο και των χαμηλότερων παραδοχών για τον συντελεστή φορτίου του ηλεκτρολύτη".

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ