ESG+Stories

Η Retraced εξασφαλίζει 15 εκατ. ευρώ για να ενισχύσει τη βιωσιμότητα των fashion brands

Επικεφαλής του γύρου ήταν η Partech, μια από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες τεχνολογικών επενδύσεων στην Ευρώπη, με τη συμμετοχή των προηγούμενων επενδυτών Alante Capital, Alstin Capital, Samaipata και F-Log Ventures.
Η Retraced εξασφαλίζει 15 εκατ. ευρώ για να ενισχύσει τη βιωσιμότητα των fashion brands

Η Retraced, μια πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα στα fashion brands να ψηφιοποιούν και να εντοπίζουν τις αλυσίδες εφοδιασμού τους, ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση του γύρου χρηματοδότησης Σειράς Α ύψους 15 εκατομμυρίων ευρώ.

.

Επικεφαλής του γύρου ήταν η Partech, μια από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες τεχνολογικών επενδύσεων στην Ευρώπη, με τη συμμετοχή των προηγούμενων επενδυτών Alante Capital, Alstin Capital, Samaipata και F-Log Ventures. Αυτή η σημαντική επένδυση θα προωθήσει την αποστολή της Retraced να καταστήσει τη διαχείριση βιωσιμότητας πιο αποτελεσματική και προσιτή για εταιρείες στον κλάδο της μόδας και της κλωστοϋφαντουργίας παγκοσμίως.

Η Retraced δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες μόδας και κλωστοϋφαντουργίας να ψηφιοποιούν και να εντοπίζουν τις αλυσίδες εφοδιασμού τους, να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα δεδομένα συμμόρφωσης και να επιτυγχάνουν μεγαλύτερη διαφάνεια, από τις πρώτες ύλες έως τα τελικά προϊόντα. Με αυτήν την προηγμένη πλατφόρμα που επικεντρώνεται στη συλλογή δεδομένων προμηθευτών, όλοι οι ενδιαφερόμενοι στις αλυσίδες εφοδιασμού κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων και μόδας μπορούν να συνδεθούν και να συνεργαστούν.

Καθώς η βιωσιμότητα γίνεται κρίσιμο στοιχείο της στρατηγικής των εταιρειών, η Retraced δεσμεύεται να αναπτύξει κορυφαίες λύσεις που επιτρέπουν στις εταιρείες να συμμορφώνονται με τους εξελισσόμενους κανονισμούς στην ΕΕ και παγκοσμίως, να ενισχύουν τη διαφάνεια και να εκπληρώνουν τις υποσχέσεις τους για βιωσιμότητα. Τα νέα κεφάλαια θα συμβάλλουν καθοριστικά στην προώθηση του οράματος της πλατφόρμας της Retraced. Με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης και αυτοματισμών, η Retraced στοχεύει να καταστήσει τη βιωσιμότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας πιο αποτελεσματική. Αυτό θα συμβάλει στη μεγιστοποίηση του θετικού αντίκτυπου στις αλυσίδες εφοδιασμού, διατηρώντας παράλληλα υπό έλεγχο το οικονομικό βάρος της διαχείρισης συμμόρφωσης. Οι τελικοί καταναλωτές θα διαδραματίσουν κεντρικό ρόλο και για την Retraced.

Με την ανάπτυξη ενός Ευρωπαϊκού Διαβατηρίου Ψηφιακού Προϊόντος (DPP) για τους καταναλωτές, η Retraced θα βοηθήσει τις εταιρείες μόδας και κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων να συνεργαστούν καλύτερα με τους πελάτες. Περισσότερες από 150 μάρκες μόδας όπως οι Desigual, Victoria Secret, Pangaia, Calzedonia, Tom Tailor, Marc O Polo και Finisterre χρησιμοποιούν ήδη την Retraced για να συνδεθούν και να συνεργαστούν με τους 15.000+ προμηθευτές τους στην πλατφόρμα.

Πηγή: Startupper.gr

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ