ESG+Stories

Protiviti: Γιατί το ESG είναι προτεραιότητα για τους CFOs

O Christopher Wright, παγκόσμιος επικεφαλής ESG της Protiviti αναφέρεται στο γιατί το ESG είναι τόσο σημαντική για τους σημερινούς οικονομικούς διευθυντές. 
Protiviti: Γιατί το ESG είναι προτεραιότητα για τους CFOs

Κάθε χρόνο, η εταιρεία συμβούλων διαχείρισης Protiviti ρωτά οικονομικούς διευθυντές και οικονομικούς ηγέτες σε όλο τον κόσμο για τις κορυφαίες προτεραιότητές τους για το επόμενο έτος. Για πρώτη φορά φέτος, η υποβολή εκθέσεων ESG κατατάσσεται στην κορυφή. Η περιβαλλοντική, κοινωνική και διοικητική αναφορά είναι μια νεότερη μέτρηση για να προσδιοριστεί πόσο καλά οι εταιρείες πληρούν τα πρότυπα βιωσιμότητας και εταιρικής ευθύνης.  O Christopher Wright, παγκόσμιος επικεφαλής ESG της Protiviti και χορηγό της συντονιστικής επιτροπής υπηρεσιών πελατών ESG της εταιρείας αναφέρεται στο γιατί το ESG είναι τόσο σημαντική για τους σημερινούς οικονομικούς διευθυντές. 

.

Ενώ σχεδόν όλες οι εταιρείες αναφέρουν τώρα κάποιο μέτρο των μετρήσεων ESG-99% των δημόσιων εταιρειών και 98% των ιδιωτικών, σύμφωνα με την έκθεση της Protiviti-η οδηγία της ΕΕ για την υποβολή εκθέσεων εταιρικής βιωσιμότητας (CSRD) που επιβάλλει την υποβολή εκθέσεων τέθηκε σε ισχύ νωρίτερα φέτος, και οι κανόνες της SEC γύρω από τη δημοσιοποίηση ESG αναμένονται πριν από το τέλος του 2023.

Γιατί το ESG αποτελεί τόσο υψηλή προτεραιότητα για τους οικονομικούς διευθυντές φέτος;

Αν σκεφτείτε μια δημόσια εταιρεία ή ακόμη και μια ιδιωτική εταιρεία...όταν υπάρχει ένα κουτί γεμάτο αριθμούς, είναι θέμα των CFOs, είτε της αρέσει είτε όχι. Επειδή είναι το κουτί γεμάτο αριθμούς, και οι οικονομικοί διευθυντές είναι οι προμηθευτές των δεδομένων. Σκεφτείτε μια εταιρεία στο χρηματιστήριο που πρέπει να απαντήσει σε ερωτήσεις σε προσκλήσεις υποβολής προσφορών. Έχουν μια ομάδα κοινωνικής προσφοράς. Έχουν τις δικές τους εξωτερικές εκθέσεις [ESG] και αυτό γίνεται εθελοντικά...Έχετε όλες αυτές τις δυναμικές στο παιχνίδι, και ο οικονομικός διευθυντής είναι το πρόσωπο που θα πρέπει να απαντήσει αν είναι σωστό, αν είναι συνεπές, αν είναι ακριβές, αν είναι έγκαιρο.

Όλοι κάνουν την υποβολή εκθέσεων ESG] Μπορεί να το κάνουν για διαφορετικό λόγο, αλλά το κάνουν για να ανταποκριθούν όχι μόνο στις δημόσιες απαιτήσεις - όπως γνωρίζετε, δεν υπάρχει ακόμη κανόνας της SEC σχετικά με την απαίτηση για το κλίμα, αλλά απαιτείται η υποβολή εκθέσεων για το ανθρώπινο κεφάλαιο, και στη συνέχεια πρέπει να υποβάλλετε εκθέσεις για τους σημαντικότερους κινδύνους. Είναι πραγματικά το "όλα". Έχει γίνει [μια απαίτηση για] όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη - δηλαδή τους μετόχους, αλλά και τους δανειστές, τους προμηθευτές, τους πελάτες, τους εργαζόμενους, τις κοινοτικές ομάδες, τους ασφαλιστές, όλους τους ανθρώπους με τους οποίους αλληλεπιδράτε. Και στην περίπτωση των πελατών, είναι οι πελάτες που το χρειάζονται για την υποβολή εκθέσεων ESG. Δεν αποτελεί έκπληξη.

Τι κάνουν τώρα οι περισσότεροι οικονομικοί διευθυντές όσον αφορά την υποβολή εκθέσεων ESG;

Εάν έχετε έναν CFO μιας εταιρείας με έδρα την Ευρώπη ή τον CFO μιας εταιρείας με ευρωπαϊκές δραστηριότητες, αφιερώνουν ή θα έπρεπε να αφιερώνουν τον χρόνο τους αυτή τη στιγμή για να κατανοήσουν πώς οι κανονισμοί CSRD τους επηρεάζουν, ποιες οντότητες εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής και πώς θα προσεγγίσουν τόσο την απλή όσο και τη διπλή σημαντικότητα. Εάν έχετε μια ιδιωτική εταιρεία στις ΗΠΑ, και ας πούμε ότι σκέφτεται να εισαχθεί στο χρηματιστήριο. Είστε έτοιμοι να μπείτε στο χρηματιστήριο; Εάν ναι, αυτό είναι ένα από τα πράγματα που θα πρέπει να είστε έτοιμοι να κάνετε...Και στη συνέχεια υπάρχουν οργανισμοί που, ας πούμε στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, προωθούν τα προϊόντα τους ως πράσινα. Έχουμε ακούσει ανθρώπους να χρησιμοποιούν ακόμη και αναδυόμενους όρους κατά την πρόσληψη. Ο ελεγκτής βιωσιμότητας είναι ένας τίτλος εργασίας που ζητείται και καλύπτεται όλο και περισσότερο. Το σύνολο των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου είναι ένα απαιτούμενο. Είναι κάποιος που ξέρει πώς να υπολογίζει τα αέρια του θερμοκηπίου - πεδίο εφαρμογής 1, 2 και 3 - βοηθώντας τον εαυτό του ή βοηθώντας μια εταιρεία να βοηθήσει τον πελάτη της να καταλάβει πώς [προσθέτει] στο πεδίο εφαρμογής 3 [εκπομπές] για τον εν λόγω πελάτη.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ