H αλυσίδα εστιατορίων Chipotle παρουσίασε την Τρίτη έναν νέο σχεδιασμό εστιατορίων που λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρικό ρεύμα και αποσκοπεί στο να βοηθήσει την εταιρεία να επιτύχει τον στόχο της να μειώσει στο μισό τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου έως το 2030.
.
Το επόμενο έτος, περισσότερες από 100 νέες τοποθεσίες της αλυσίδας burrito θα χρησιμοποιούν αμιγώς ηλεκτρικό εξοπλισμό και κάποια πρόσθετα στοιχεία από το νέο σχεδιασμό. Η Chipotle έχει ήδη ανοίξει τοποθεσίες με αυτά τα χαρακτηριστικά στο Γκλόστερ της Βιρτζίνια και στο Τζάκσονβιλ της Φλόριντα. Ένα τρίτο εστιατόριο πρόκειται να λειτουργήσει αυτό το καλοκαίρι στο Castle Rock του Κολοράντο.
Εκτός από την αντικατάσταση του φυσικού αερίου, ο νέος σχεδιασμός περιλαμβάνει καρέκλες από δέρμα κάκτου, έργα τέχνης από ανακυκλωμένα φλούδια καλαμποκιού, βιοδιασπώμενες συσκευασίες για φαγητό και ποτά, μικρότερες γραμμές μαγειρέματος, βελτιωμένους απορροφητήρες και θερμοσίφωνες με αντλία θερμότητας. Όταν είναι εφικτό, ορισμένες τοποθεσίες θα διαθέτουν ηλιακούς συλλέκτες στην οροφή και σταθμούς φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα.
Η εταιρεία δήλωσε ότι θα βελτιώσει το νέο σχεδιασμό καθώς θα μαθαίνει περισσότερα κατά τη διάρκεια της εφαρμογής του.
Η Chipotle δεν είναι η μόνη αλυσίδα εστιατορίων που αναζητά στα εστιατόριά της να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου. Η αλυσίδα Sweetgreen άρχισε πέρυσι να επισημαίνει τα στοιχεία του μενού με χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα. Το 2021, η McDonald's άνοιξε μια τοποθεσία στο Disney World, η οποία δημιουργεί αρκετή ανανεώσιμη ενέργεια στο χώρο του εστιατορίου. Και ένα χρόνο νωρίτερα, ο αρχικός της αντίπαλος, η Restaurant Brands International's Burger King, αποκάλυψε ένα νέο σχεδιασμό εστιατορίου που διαθέτει ηλιακούς συλλέκτες.
"Με τον επιθετικό μας στόχο ανάπτυξης στη Βόρεια Αμερική, θεωρούμε τους εαυτούς μας υπεύθυνους για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των εστιατορίων μας", δήλωσε η Laurie Schalow, επικεφαλής εταιρικών υποθέσεων της Chipotle.
Η Chipotle έχει θέσει μακροπρόθεσμο στόχο να ανοίξει τελικά 7.000 εστιατόρια σε όλη τη Βόρεια Αμερική. Από τον Δεκέμβριο, διαθέτει περισσότερες από 3.200 τοποθεσίες παγκοσμίως, οι περισσότερες από τις οποίες βρίσκονται στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Ο στόχος της εταιρείας να μειώσει στο μισό τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου έως το 2030 βασίζεται στο βασικό της επίπεδο του 2019, το οποίο ανέρχεται σε 1,4 εκατομμύρια τόνους ισοδύναμου διοξειδίου του άνθρακα σε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού και τα εστιατόριά της.
Άλλες πρωτοβουλίες της Chipotle για τη βιωσιμότητα περιλαμβάνουν την ανάπτυξη σχεδίων για περισσότερα vegan και vegetarian είδη μενού, την αύξηση της ποσότητας των τοπικών προϊόντων που αγοράζει φέτος σε 36,4 εκατομμύρια λίβρες και την επένδυση σε έργα για την προώθηση της μείωσης των εκπομπών στην παραγωγή βοείου κρέατος και γαλακτοκομικών προϊόντων.