ESG+Stories

ΖΕΝΙΘ

Η ZeniΘ δίνει ενέργεια στην καλοκαιρινή περιοδεία του Αντώνη Ρέμου

Η ZeniΘ δίνει ενέργεια στην καλοκαιρινή περιοδεία του Αντώνη Ρέμου

Οι εκπλήξεις δεν σταματούν εκεί, αφού όσοι κερδίσουν διπλά εισιτήρια για τη συναυλία στην Πετρούπολη στις 3 Ιουλίου, θα μπουν αυτόματα στην κλήρωση για να διεκδικήσουν μία exclusive συνάντηση με τον αγαπημένο τους καλλιτέχνη.

ΖeniΘ-My Pet My Home: Ενέργεια για ό,τι νιώθεις οικογένειά σου

ΖeniΘ-My Pet My Home: Ενέργεια για ό,τι νιώθεις οικογένειά σου

Η ΖeniΘ, μέσω του προγράμματος  προσφέρει στους πελάτες μέσω της κάρτας Ey-Pet, έναν δωρεάν ετήσιο αιματολογικό έλεγχο για το κατοικίδιό τους, μία ψηφιακή ταυτότητα (NFC), καθώς και εκπτωτικά κουπόνια συνολικής αξίας 20€ κάθε μήνα για αγορές από συγκεκριμένα pet shops.

Το Release Athens απογειώνεται με την κορυφαία ενέργεια της ZeniΘ

Το Release Athens απογειώνεται με την κορυφαία ενέργεια της ZeniΘ

Η ΖeniΘ θα έχει παρουσία και στον συναυλιακό χώρο του Release Athens, δίνοντας στους επισκέπτες του φεστιβάλ την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε διασκεδαστικά activation που θα ανεβάσουν την ενέργεια τους και θα προσφέρουν μοναδικά δώρα.

Home Sweet Home: Ο Κορυφαίος Διαγωνισμός της ΖeniΘ κλήρωσε ένα σπίτιΙ και συνεχίζεται για να προσφέρει ακόμα ένα

Home Sweet Home: Ο Κορυφαίος Διαγωνισμός της ΖeniΘ κλήρωσε ένα σπίτιΙ και συνεχίζεται για να προσφέρει ακόμα ένα

Η μεγάλη κλήρωση μεταδόθηκε και μέσω Facebook live από τη σελίδα της ZeniΘ, με οικοδεσπότες τους πρωταγωνιστές της καμπάνιας Δημήτρη Μακαλιά και Αντιγόνη Ψυχράμη, παρουσία του CEO της εταιρείας Fulvio Siotto αλλά και του Μάνου Εξαρχουλάκου, Eμπορικού Διευθυντή της ZeniΘ.

Πέραν του Marketing - Επικοινωνίας, ο Μάνος Εξαρχουλάκος αναλαμβάνει και Εμπορικός Διευθυντής στη ΖeniΘ

Πέραν του Marketing - Επικοινωνίας, ο Μάνος Εξαρχουλάκος αναλαμβάνει και Εμπορικός Διευθυντής στη ΖeniΘ

Στο ενεργητικό του έχει ένα επιτυχημένο rebranding, πρωτοποριακές συνεργασίες που ανέδειξαν το ανθρώπινο πρόσωπο της ZeniΘ, καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες για τα ελληνικά δεδομένα, όπως τα πακέτα ενέργειας ή το dual energy, αλλά και μια επικοινωνιακή στρατηγική που αύξησε την αναγνωρισιμότητα του brand και διεύρυνε την απήχησή του.