Μετά από μια επιτυχημένη πορεία ως Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας και Ψηφιακής Στρατηγικής της εταιρείας, θέση από την οποία άλλαξε τα δεδομένα στο marketing της αγοράς ενέργειας, ο Μάνος Εξαρχουλάκος αναλαμβάνει Εμπορικός Διευθυντής στη ZeniΘ.
.
Στο ενεργητικό του έχει ένα επιτυχημένο rebranding, πρωτοποριακές συνεργασίες που ανέδειξαν το ανθρώπινο πρόσωπο της ZeniΘ, καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες για τα ελληνικά δεδομένα, όπως τα πακέτα ενέργειας ή το dual energy, αλλά και μια επικοινωνιακή στρατηγική που αύξησε την αναγνωρισιμότητα του brand και διεύρυνε την απήχησή του.
Από τη θέση του Εμπορικού Διευθυντή, ο Μάνος Εξαρχουλάκος θα έχει την ευθύνη των B2C πωλήσεων και του δικτύου καταστημάτων της ZeniΘ, ενώ θα εξακολουθήσει να ηγείται της Διεύθυνσης Marketing και Επικοινωνίας της εταιρείας.
(marketingweek.gr)