Ο κ. Γεράσιμος Τζαμαρέλος, Υπεύθυνος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων στο INNOVATHENS, μιλώντας στο 2ο Workshop που διοργάνωσε το ESG Stories σε συνεργασία με το Innovathens, τον Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων, με τίτλο «Woman on board: Εμπειρίες, προβληματισμοί και τάσεις για ένα σύγχρονο mamagement» μίλησε μεταξύ άλλων για τις ειδικές δεξιότητες που διαθέτουν οι γυναίκες συγκριτικά με τους άντρες αλλά και γιατί παραδοσιακά παρατηρείται να αναλαμβάνουν διευθυντικές θέσεις σε συγκεκριμένους τομείς.
.
Κατά την εισήγησή του ο κ. Τζαμαρέλος, υπογράμμισε πως οι γυναίκες όχι μόνο δεν υπολείπονται αλλά υπερτερούν σε αρκετούς τομείς. «Είναι πραγματικά εντυπωσιακό ότι υπάρχει ακόμα μισθολογικό χάσμα και μιλάμε ακόμα για τέτοια θέματα. Έπρεπε ήδη να είχαμε σταματήσει να μιλάμε για αυτά και να βλέπαμε τι μπορούμε να κάνουμε από εδώ και πέρα. Γιατί να μιλάμε για μετρήσιμα δεδομένα για να επέλθει η ισότητα και να μην μιλάμε απλά για κριτήρια. Κατά τη γνώμη μου τα τμήματα HR και top management πρέπει να αρχίζουν να βάζουν την ενημέρωση και την εκπαίδευση πιο βαθιά. Δεν αρκεί να εκπαιδεύουμε τα soft και τα hard skills, αλλά πρέπει να γυρίσουμε πίσω και να ξαναβάλουμε τις βάσεις για το τι γίνεται και τι θα έπρεπε να γίνεται».
«Υπάρχει φυλετική διάκριση. Στα θετικά παραδείγματα του marketing, σύμφωνα με έρευνες, τουλάχιστον τα τελευταία 10 χρόνια οι γυναίκες μπορούν να επικοινωνήσουν καλύτερα από τους άντρες. Πέρα από τα στερεότυπα, πόσο πιο αξιόπιστο είναι να αναλάβει μία γυναίκα μία τέτοια θέση;» ανέφερε μεταξύ άλλων.
Τέλος, υπογράμμισε πως τα στελέχη πρέπει να αναπτύσσουν ιδέες, μακροχρόνια οράματα και νοοτροπίες και αυτό δεν έχει φύλο.
Who Is Who
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην Ψυχολογία του Καταναλωτή. Επιπλέον, έχει εξειδίκευση στην Συμπεριφορά Καταναλωτή, στο Digital Branding και στον τομέα του Personalization Fields in Digital Campaigns. Είναι έμπειρος και εγκεκριμένος καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων και Δημόσιων Οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα Digital Marketing και Επιχειρηματικότητας.