ESG+Stories

Η Purple Dot “σηκώνει” 3,5 εκατ. ευρώ για πιο βιώσιμο online shopping

Στην νέα χρηματοδότηση ηγήθηκε η Unusual Ventures ενώ συμμετείχαν και οι προηγούμενοι επενδυτές Connect Ventures, Moxxie Ventures και το family office του συνιδρυτή της Indeed Paul Forster. Η νεοφυής επιχείρηση που ανατρέπει τον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου έλαβε και πέρσι 1,49 εκατ. ευρώ.
Η Purple Dot “σηκώνει” 3,5 εκατ. ευρώ για πιο βιώσιμο online shopping

Η πλατφόρμα Purple Dot μόλις συγκέντρωσε 3,5 εκατ. ευρώ για να φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο αγοράζουμε και πουλάμε online. Με έδρα το Λονδίνο και εστιάζοντας στη βιωσιμότητα, η Startup επιτρέπει στα brands να πωλούν τα προϊόντα πριν καν φτάσουν στην αποθήκη μέσω λιστών αναμονής προπώλησης και ανανέωσης αποθεμάτων με στόχο να βελτιώσουν παράλληλα τα ποσοστά πώλησης έως και 40%.

Στην νέα χρηματοδότηση ηγήθηκε η Unusual Ventures ενώ συμμετείχαν και οι προηγούμενοι επενδυτές Connect Ventures, Moxxie Ventures και το family office του συνιδρυτή της Indeed Paul Forster. Η νεοφυής επιχείρηση που ανατρέπει τον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου έλαβε και πέρσι 1,49 εκατ. ευρώ.

Τα νέα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για την περαιτέρω ανάπτυξη του προϊόντος, την κλιμάκωση της επιχείρησης και την πρόσληψη νέων ταλέντων – φέρνοντας μια νέα εποχή βιωσιμότητας στις ηλεκτρονικές αγορές.

Η Purple Dot ιδρύθηκε το 2019 από την Madeline Parra και τον John Talbott και έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους εμπόρους λιανικής πώλησης να διαχειριστούν τη ζήτηση και να μειώσουν τα απόβλητα. Το επιχειρηματικό ζεύγος είχε ιδρύσει προηγουμένως την Twizoo, προτού αποχωρήσει από την επιχείρηση στο βρετανικό μονόκερο Skyscanner το 2017.

Μέσω της πλατφόρμας end-to-end λίστας αναμονής, η Purple Dot δίνει στις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου την δυνατότητα να πωλούν το απόθεμα νωρίτερα, ως έναν τρόπο μεγιστοποίησης των πωλήσεων, οικοδόμησης πιστότητας μάρκας και πρόσβασης σε δεδομένα ζήτησης.

Μέχρι τώρα, επικρατούσαν τα παραδοσιακά μοντέλα λιανικής πώλησης, όπου τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται σε απόθεμα στην αποθήκη πριν μπορέσουν να πωληθούν. Με τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας να ταλαιπωρούν τον κλάδο, αυτό αποτελεί ένα ολοένα και μεγαλύτερο πρόβλημα για τις διαδικτυακά brands που χάνουν έσοδα λόγω καθυστερήσεων στα αποθέματα. Οι προηγούμενες λύσεις για την προ-παραγγελία συχνά απέτυχαν να επιτρέψουν στις μάρκες να βελτιστοποιήσουν την εμπειρία των πελατών και τη διαχείριση των αποθεμάτων.

Η ειδική λύση για λίστα αναμονής της Purple Dot επιτρέπει την πώληση των αποθεμάτων πριν φτάσουν στην αποθήκη, τροφοδοτώντας τα πάντα, από τις προ-παραγγελίες μέχρι τη διαχείριση των εξαντλημένων αποθεμάτων και θέτοντας την εμπειρία του πελάτη σε προτεραιότητα. Το checkout της λίστας αναμονής και η πύλη πελατών ενσωματώνονται πλήρως με τα υπάρχοντα συστήματα και η πλατφόρμα διαχειρίζεται τις προ-παραγγελίες από τη στιγμή της αγοράς έως την εκπλήρωση.

Η Purple Dot βοηθά επίσης τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να μειώσουν τη σπατάλη, παρέχοντάς τους πληροφορίες που βασίζονται σε δεδομένα νωρίτερα από ποτέ. Από τους τύπους των προϊόντων που είναι τα πιο δημοφιλή μέχρι τα πιο περιζήτητα χρώματα, οι λιανοπωλητές μπορούν να χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα για να προσαρμόζουν τις παραγγελίες αγοράς και να έχουν μια έγκαιρη εικόνα της προβλεπόμενης πώλησης.

Αυτό δεν είναι μόνο καλό για τις επιχειρήσεις, είναι επίσης καλό για το περιβάλλον καθώς αντιπροσωπεύει έναν πιο βιώσιμο τρόπο για τις ηλεκτρονικές αγορές, εξαλείφοντας την ανάγκη για υπερπαραγωγή ειδών και καταστροφή αποθεμάτων.

Πηγή: Startupper.gr

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ